۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶

دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا - قزاقستان؛

کسب یک مدال دستاورد روز نخست/ بانوی ایرانی برای نخستین بار فینالیست شد

کسب یک مدال دستاورد روز نخست/ بانوی ایرانی برای نخستین بار فینالیست شد

نخستین روز مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان با کسب مدال نقره گنج خانلو در ماده اسکرچ و حضور بانوی ایرانی در فینال برای کاروان کشورمان به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در شهر آستانا قزاقستان از روز پنجشنبه آغاز شد و تیم ایران شروعی خوب در این مسابقات داشت. پرستو باسطی در روز ابتدایی به عنوان اولین رکابزن بانو در ماده 2 کیلومتر تعقیبی انفرادی موفق به کسب زمان لازم و قرار گرفتن در میان چهار ورزشکار فینالیست شد که این امر در تاریخ کشورمان بی‌‌سابقه است.

بهنام خلیلی خسرو شاهی نیز با توجه به قرار گرفتن در کنار رقبای بسیار قدرتمند موفق شد تا با کسب بهترین زمان به جمع چهار فینالیست این ماده بپیوندد. فینال این دو ماده امروز جمعه برگزار می‌شود. در ماده تیمی اسپرینت بزرگسالان اقایان تیم حسن علی ورپشتی، فرزین عرب و محمود پراش موفق شدند تا پس از راه‌یابی به مرحله بعدی در مسابقه رده‌بندی جایگاه چهارم را از آن خود کنند.

در دیگر رقابتها در ماده 200 متر مقدماتی بانوان، در رده سنی جوانان زهرا خسرو شاهی و در رده سنی بزرگسالان آتوسا عباسی موفق شدند تا به دور بعد مسابقات راه یابند و در ادامه رقابت اسپرینت به جمع هشت ورزشکار برتر بپیوندند، که ادامه رقابت این دو ورزشکار امروز خواهد بود.

در آخرین بخش مسابقات روز گذشته محمد گنج خانلو در رشته اسکرچ جوانان پا به رکاب شد که بزرگ‌ترین موفقیت تیم اعزامی در روز اول مسابقات را با کسب مدال نقره از آن خود کرد، نیلوفر دوکوهکی نیز در اسکرچ بانوان موفق به کسب مقام هشتم شد تا بدین ترتیب اولین روز مسابقات برای کاروان اعزام به پایان برسد.

کد خبر 2297111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha